Aktualności / Media o nas

2010-08-31 09:58:31

Certyfikat "Dobra Marka 2010- Jakość, Zaufanie,Renoma" dla społemowskiej sieci sklepów LUX


Redakcja "Forum Biznesu" w Dzienniku-Gazecie Prawnej pod patronatem Instytu Filozofii i Socjologii Polskiej Akademii Nauk przeprowadziła badania i analizy rynku pod względem obecności, wartości,rozpoznawalności i siły poszczególnych marek. W tych badaniach i analizach sieć sklepów spożywczych LUX, należąca do ogólnopolskiej sieci sklepów "Społem", została wysoko oceniona i marka LUX , w kategorii sieci spożywcze otrzymała tytuł i znak "Dobra Marka 2010- Jakość, Zaufanie,Renoma"
Społemowskie sklepy spożywcze LUX to samoobsługowe sklepy o powierzchni sprzedażowej od 150 do 1200 mkw., i LUX-mini  o powierzchni od 50-150m kw.,w których obowiązuje podwyższony standard wykończenia.Charakteryzują się one określonym wystrojem, kolorystyką i aranżacją wnętrza oraz ramowym asortymentem towarów. Dla sklepów LUX przyjęto żółto-czerwoną kolorystykę wnętrz i witryn wraz z charakterystycznym logo LUX- obok tradycyjnego znaku "Społem". W tych samych barwach są również stroje personelu sklepu.
Misją sklepów LUX jest świadczenie na rzecz klientów usług związanych ze sprzedażą artykułów codziennego zakupu. Mają one w swojej ofercie przede wszystkim artykuły spożywcze, w tym wysokiej jakości produkty świeże, a także uzupełniający asortyment z zakresu artykułów przemysłowych. Towary w sklepach LUX pochodzą od dostawców, którzy dbają nie tylko o walory smakowe i estetyczne wyrobów, ale także o zdrowie spożywających je konsumentów. Sklepy LUX wykorzystują w swej działalności "zasadę 4d"- dobry asortyment, dobry producent, dobra kalkulacja, dobry termin przydatności do spożycia. Strategia cenowa w sklepach LUX opiera się na zasadzie:"dobra jakość towarów sprzedawana po niewygórowanej cenie".
Nasza Spółdzielnia jest na drugim miejscu wśród Spółdzielni "Społem" w Polsce  pod względem liczby posiadanych sklepów LUX i LUX mini
Polityka prywatności,   liczba odwiedzin:
© 2022 Net Partners